3/14/2006

Yes I am in good company :-)



很喜歡這部電影,不說教不硬灌政治理念,
就是一個中年爸爸面對女兒跟自己的小老闆戀愛的心路歷程,
很生活化的對白,以及我很欣賞的幾位演員,
看完心裡暖暖的喔!

這兩位真是太登對了,Marg是最美的媽媽喔。

好想也跟他們一起在紐約街上喝咖啡

這場戲自然得像是被Marg邀請去她家吃飯,打翻的baked ziti可是我拿手的菜色之一呢.

Scarlett平凡中見演技.讓我對她印象更加好.若是找Linsay Lohan演.就不會是同樣的故事了吧.也喜歡阿丹那場送女兒到新宿舍的掉眼淚戲. 

Topher真是越看越可愛.他在Ocean's twelve還揶揄自己接了這部片.真是欠打.

coperate ladder爬呀爬,我有著跟阿丹一樣的無力感


很喜歡這場戲,老夫老妻的甜蜜

小情侶很可愛喔

2 comments:

匿名 提到...

我我....其實好希望變成阿丹和女王一起在床上:P

匿名 提到...

I watched this movie in cinema twice, for Topher Grace. It strikes me as I feel the same as Topher Grace, not becase of the fact that I am a Topher Grace fan (which I proudly admit), but the thoughts about who you wanna be as a person. I think I am gonna watch this when I am 40, cause by then, I might feel like Dan. ^^

Ceiling